Replingham Road, 2010
2010. május 13. írta: wootsch

Replingham Road, 2010

London, Wandsworth, Replingham Road. 2010. május 1-én jártam ott. Meglátni és megszeretni azt a telefonfülkét egy pillanat műve volt. Nem is a telefonfülkét, hanem a feliratot az oldalán. Egy akkurátusan gépelt, nyomtatott, lepecsételt, rendesen aláírt hivatalos papírt. A helyi önkormányzat arról értesít, hogy ezt a telefonfülkét május 15-én le fogják szerelni, mert használhatatlan. Ha azonban úgy gondolom, hogy a döntés ellen protestálnék, itt és itt (név, cím, telefonszám) bejelenthetem ellenvéleményemet. Nézem a már kissé megkopott fülkét. Az összetag-elt oldalán pattogzik a maradék festék. A telefonkagyló letépve, az árva drótvégek rozsdásak, a telefon alatti egykori kis asztalka letörve. A csökött láncocska arra emlékezik, hogy valamikor egy telefonkönyvet rögzített a fülke falához. Így ránézvést is megállapítható, hogy ez az állapot nem most keletkezett. Az itt lakók is megszokhatták már, hogy ebből a fülkéből bizony hívást kezdeményezni nem lehet. De én, a Polgár még tehetek egy-két lépést azért, hogy a fülke megmaradjon. Egyébként úgy 10 lépésnyire ettől az objektumtól egy kifejezetten jó állapotban lévő, kettős fülke büszkélkedik, két telefonnal, mindkettő működik, kipróbáltam. Az emberek itt is, mint másutt már inkább mobiltelefont használnak egyébként. Polgárjogok - gondolom.

A bejegyzés trackback címe:

https://wootschp.blog.hu/api/trackback/id/tr82000469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása